pedor super duper glad idag :D

tjenis mixropennis :D idag har jag bara fixat mitt underbara hår och mina underbara naglar :D
och ätit en banan. Jag älskar min banankuk för er som inte vet
jag brukar snacka om den varje dag för den är jätte fin, en sak vet inte jag brukar prata med mig själv och jag brukar säga vad jag ska skirva på bloggen för jag är pedor den självlärde!
hmmm, jag har bestämt för att blogga varje dag så jag börjar idag och tills jag inte orkar mer
jag är super duper glad idag för att jag fick en nya byxor :D dom är jätte fin jag ska ha dom på mig när jag ska ta outfit bilder men det kommer inte vara idag :( så imorgon samma tid samma dag samma plats :D
glöm inte läsa den så
nu måste jag faktiskt lämna er men vi hörs puss puss
/peodor the best

jag är alltid snygg ,säg inte att jag är ful för då får du smaka på babijanröv:@ :D


Kommentarer
Postat av: tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

due ful pedor :D

2012-04-30 @ 00:36:51
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0