peodr glad idag :D

tjenis mixropennis :D farboror pedor på besök !
hmmm, var ska jag lila pedor börja? jo jag har brutit bennet :( snyft snyft..
när jag satte mig på golvet så råkade min fot vara under min tjocka babijanrumpa :@
så den knäktes :'( jag är jätte ledsen men jag har rullstol nu så jag kan åka i den med min tjocka mage och min banankuk :D det är jätte roligt :D men nu måste pedor lämna er för jag kolla på tv i min rullstol och äta bananer och kanske lite pepparkakor fast det finns inga pepparkakor på netto längre jag ska stämma dom!! hehhhe visst e pedor smart ;)
/pedor the best
jag och en liten tjej som heter tova som slog mig på julafton för att jag inte gav henne det hon ville ha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0